Subject: IP6707-E1 esialgne hinnang trassidele
From: "Maaten, Kaupo" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 5 Feb 2024 16:18:11 +0200

Tere.

Hakkan projekteerima projekti IP6707-E1 Imavere-1513 fiidri
rekonstrueermine I etapp Kabala küla Türi vald Järva maakond.

Projektiga tuleks uus 15 kV maakaabelliin ka 15105 Kabala tee maasse (vt
lisatud eskiis asendiplaani) tee serva piiri äärde ning seejärel ristuks
24102 Pilistvere-Kabala teega.

Palun esialgset hinnangut trassidele. Palun suunata.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Kaupo Maaten

Vanemprojekteerija Viljandis

Tomuski tee 2, 71067 Mustivere küla Viljandi vald

Mob. +372 512 7053

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.